新着 日本 速報 株式会社タカギが、コールセンターの通話品質管理・応対評価をAIで自動化するサービス「Dr.Tel」を採用 2025/06/02/07:35:12 株式会社スタジアムのプレスリリース(2025年6月2日 06時30分)株式会社タカギが、コールセンターの通話品質管理・応対評価をAIで自動化するサービス「Dr.Tel」を採用 Share via: Facebook X (Twitter) LinkedIn More Continue Reading Previous: Digital China dan INSEAD Luncurkan Studi Kasus Pertama tentang AINext: BreastScreen Australia Density Reporting Rule is a Critical Step for Women says Volpara Health, the Leader in AI-assisted Breast Density Measurement Related Stories Appier Launches AdCreative.ai in Thailand to Drive Generative AI Transformation in Creative Marketing 新着 英語 Appier Launches AdCreative.ai in Thailand to Drive Generative AI Transformation in Creative Marketing 2025/07/22/11:54:18 InfoComm India 2025 Visitor Registration Opens Strong Amidst Surging Demand for AI and Immersive AV 新着 英語 InfoComm India 2025 Visitor Registration Opens Strong Amidst Surging Demand for AI and Immersive AV 2025/07/22/11:54:18 Cloud4C Unveils Advanced AI-powered Cybersecurity Innovations in Cambodia, Amidst Rising Cyberattacks in the Country 新着 英語 Cloud4C Unveils Advanced AI-powered Cybersecurity Innovations in Cambodia, Amidst Rising Cyberattacks in the Country 2025/07/22/11:54:18