新着 日本 速報 株式会社タカギが、コールセンターの通話品質管理・応対評価をAIで自動化するサービス「Dr.Tel」を採用 2025/06/02/07:35:12 株式会社スタジアムのプレスリリース(2025年6月2日 06時30分)株式会社タカギが、コールセンターの通話品質管理・応対評価をAIで自動化するサービス「Dr.Tel」を採用 Share via: Facebook X (Twitter) LinkedIn More Continue Reading Previous: Digital China dan INSEAD Luncurkan Studi Kasus Pertama tentang AINext: BreastScreen Australia Density Reporting Rule is a Critical Step for Women says Volpara Health, the Leader in AI-assisted Breast Density Measurement Related Stories Persistent Achieves Top Rankings for the Second Year in a Row in Extel’s Asia Executive Team Survey 新着 英語 Persistent Achieves Top Rankings for the Second Year in a Row in Extel’s Asia Executive Team Survey 2025/06/05/21:44:20 Waterdrop Inc. Announces First Quarter 2025 Unaudited Financial Results, Net profit rises 34.2% year-on-year 新着 英語 Waterdrop Inc. Announces First Quarter 2025 Unaudited Financial Results, Net profit rises 34.2% year-on-year 2025/06/05/21:44:20 APPグループ、売上の寄付を通じてインドネシアの森林再生を支援 PRNewswire 新着 APPグループ、売上の寄付を通じてインドネシアの森林再生を支援 2025/06/05/21:43:28