新着 日本 速報 会話型コマースプラットフォーム「AnyChat」、AIカスタマーサービスエージェントがWhatsAppに接続 2025/07/22/09:53:41 AnyMind Group株式会社のプレスリリース(2025年7月22日 09時00分)会話型コマースプラットフォーム「AnyChat」、AIカスタマーサービスエージェントがWhatsAppに接続 Share via: Facebook X (Twitter) LinkedIn More Continue Reading Previous: 山梨県のグローバルハウス株式会社が「AI社長」を導入Next: exaBase 生成AI、提供開始2年で利用ユーザー数10万人突破 Related Stories Robo.ai Inc. Submits Application to Participate in the Pre-Restructuring Strategic Investor Selection of Shanghai JIDU Automobile Co., Ltd. 新着 英語 Robo.ai Inc. Submits Application to Participate in the Pre-Restructuring Strategic Investor Selection of Shanghai JIDU Automobile Co., Ltd. 2025/12/19/22:54:28 Cambridge Mobile Telematics Receives Frost & Sullivan’s 2025 Global Telematics Insurance and Connected Claims Market Leadership Recognition for Excellence in Mobility Ecosystem Innovation 新着 英語 Cambridge Mobile Telematics Receives Frost & Sullivan’s 2025 Global Telematics Insurance and Connected Claims Market Leadership Recognition for Excellence in Mobility Ecosystem Innovation 2025/12/19/22:54:28 Upbeat Technology Sets New Industry Standard with Novel MEMS Technology for AI Vibration and Bone-Conduction Applications 新着 英語 Upbeat Technology Sets New Industry Standard with Novel MEMS Technology for AI Vibration and Bone-Conduction Applications 2025/12/19/22:54:27