新着 日本 速報 『答える』AIから『解決する』AIへ AIエージェントを含む3つの新サービスで顧客自己解決を加速 2025/08/27/13:53:40 株式会社Helpfeelのプレスリリース(2025年8月27日 12時00分)『答える』AIから『解決する』AIへ AIエージェントを含む3つの新サービスで顧客自己解決を加速 Share via: Facebook X (Twitter) LinkedIn More Continue Reading Previous: 生成AIで面談業務を効率化し、住民支援の質を高めるリンクワーカー業務支援システムを開発Next: 「PKSHA AI ヘルプデスク」をパーソルキャリアが導入 Related Stories 纳斯达克上市公司Robo.ai Inc.任命资深全球高管为首席法务与合规官 新着 简体中文 纳斯达克上市公司Robo.ai Inc.任命资深全球高管为首席法务与合规官 2025/08/27/20:53:57 卡泰驰完成战略入股汽车之家,加速构建汽车产业新生态 新着 简体中文 卡泰驰完成战略入股汽车之家,加速构建汽车产业新生态 2025/08/27/19:53:59 State Grid Xinjiang Information & Communication Company has successfully completed the upgrade and enhancement of its artificial intelligence platform, thereby establishing a solid foundation for intelligent development 新着 英語 State Grid Xinjiang Information & Communication Company has successfully completed the upgrade and enhancement of its artificial intelligence platform, thereby establishing a solid foundation for intelligent development 2025/08/27/18:54:18