新着 速報 ジーニーのグループ会社JAPAN AI、架電業務を自動化するAIオペレーター「JAPAN AI CALL」の提供を開始 2025/12/02/11:53:45 株式会社ジーニーのプレスリリース:ジーニーのグループ会社JAPAN AI、架電業務を自動化するAIオペレーター「JAPAN AI CALL」の提供を開始 Share via: Facebook X (Twitter) LinkedIn More Continue Reading Previous: AIPro Showcases AI-Based Wildfire and Fire Detection Solutions at Korea’s Largest Safety and Security ExhibitionsNext: 【AIエージェント博】第8弾スピーカー8名を発表!AI経営、人材育成、労働の未来。組織と人が変わるAIエージェント時代の生存戦略 Related Stories Fosun Holiday Horizon 2026 Strategy Launch: Focusing on 3 Core Product Lines, 18 Project Agreements Are Sealed 新着 英語 Fosun Holiday Horizon 2026 Strategy Launch: Focusing on 3 Core Product Lines, 18 Project Agreements Are Sealed 2025/12/02/14:54:15 Agora Powers Agnes AI to Launch Next-Generation AI Group Chat and Multi-Agent Collaboration System 新着 英語 Agora Powers Agnes AI to Launch Next-Generation AI Group Chat and Multi-Agent Collaboration System 2025/12/02/13:54:23 KCM Trade AI Mentor Launches in Thailand 新着 英語 KCM Trade AI Mentor Launches in Thailand 2025/12/02/13:54:23