新着 日本 速報 ANAグループOCS、コンタクトセンター業務高度化AI「PKSHA Speech Insight」を導入 2025/02/18/11:53:37 株式会社PKSHA Technologyのプレスリリース(2025年2月18日 11時00分)ANAグループOCS、コンタクトセンター業務高度化AI「PKSHA Speech Insight」を導入 Share via: Facebook X (Twitter) LinkedIn More Continue Reading Previous: GUGA主催の「生成AI人材採用宣言プロジェクト2025」に156の企業・団体さまが賛同を表明Next: Learがストーンシールド・エンジニアリングを買収し、E-システム事業における高度な自動化能力を強化 Related Stories Introducing DXC Assure Risk Management: AI-Powered Claims Solution for Self-Insured Organizations 新着 英語 Introducing DXC Assure Risk Management: AI-Powered Claims Solution for Self-Insured Organizations 2025/07/29/13:54:11 Guozi Robotics and TZ Group Build a Flagship End-to-End Intelligent Logistics Project for the Construction-Machinery Sector 新着 英語 Guozi Robotics and TZ Group Build a Flagship End-to-End Intelligent Logistics Project for the Construction-Machinery Sector 2025/07/29/13:54:11 DXC Assure Risk Management 簡介:自我承保機構的人工智能索償解決方案 新着 繁體中文 DXC Assure Risk Management 簡介:自我承保機構的人工智能索償解決方案 2025/07/29/13:54:03