新着 日本 速報 株式会社タカギが、コールセンターの通話品質管理・応対評価をAIで自動化するサービス「Dr.Tel」を採用 2025/06/02/07:35:12 株式会社スタジアムのプレスリリース(2025年6月2日 06時30分)株式会社タカギが、コールセンターの通話品質管理・応対評価をAIで自動化するサービス「Dr.Tel」を採用 Share via: Facebook X (Twitter) LinkedIn More Continue Reading Previous: Digital China dan INSEAD Luncurkan Studi Kasus Pertama tentang AINext: BreastScreen Australia Density Reporting Rule is a Critical Step for Women says Volpara Health, the Leader in AI-assisted Breast Density Measurement Related Stories 人工智能提升生產力成長四倍和工資溢價增加 56%,最容易自動化職位也出現就業成長:PwC《2025 年全球人工智能就業晴雨表》 新着 繁體中文 人工智能提升生產力成長四倍和工資溢價增加 56%,最容易自動化職位也出現就業成長:PwC《2025 年全球人工智能就業晴雨表》 2025/06/03/22:33:06 Manufacturers and Logistics Providers Embrace AI for Enhanced Barcode Reading Performance 新着 英語 Manufacturers and Logistics Providers Embrace AI for Enhanced Barcode Reading Performance 2025/06/03/21:54:29 制造与物流企业拥抱AI技术,提升条码读取性能 新着 简体中文 制造与物流企业拥抱AI技术,提升条码读取性能 2025/06/03/21:54:26