新着 日本 速報 株式会社タカギが、コールセンターの通話品質管理・応対評価をAIで自動化するサービス「Dr.Tel」を採用 2025/06/02/07:35:12 株式会社スタジアムのプレスリリース(2025年6月2日 06時30分)株式会社タカギが、コールセンターの通話品質管理・応対評価をAIで自動化するサービス「Dr.Tel」を採用 Share via: Facebook X (Twitter) LinkedIn More Continue Reading Previous: Digital China dan INSEAD Luncurkan Studi Kasus Pertama tentang AINext: BreastScreen Australia Density Reporting Rule is a Critical Step for Women says Volpara Health, the Leader in AI-assisted Breast Density Measurement Related Stories ASTMがCompassプラットフォームへのアクセスを拡大 PRNewswire 新着 ASTMがCompassプラットフォームへのアクセスを拡大 2025/09/06/02:53:40 TECNO Wins Three Global Product Innovation Technology Awards at IFA 2025 for TECNO Slim, MEGABOOK S14, and AI Glasses Series 新着 英語 TECNO Wins Three Global Product Innovation Technology Awards at IFA 2025 for TECNO Slim, MEGABOOK S14, and AI Glasses Series 2025/09/06/00:54:12 Hisense Lansir Revolusi “AI Your Life” di IFA 2025 Indonesia 新着 Hisense Lansir Revolusi “AI Your Life” di IFA 2025 2025/09/06/00:53:48