新着 日本 速報 国内電通グループ4社、AIで顧客体験を進化させる次世代ソリューション「AIコンタクトセンター」を開発・提供開始 2025/07/03/13:53:31 株式会社電通デジタルのプレスリリース(2025年7月3日 11時02分)国内電通グループ4社、AIで顧客体験を進化させる次世代ソリューション「AIコンタクトセンター」を開発・提供開始 Share via: Facebook X (Twitter) LinkedIn More Continue Reading Previous: IBM Maximo重磅升级:引入全新生成式 AI 助手,优化投资规划和设备管理Next: 世界をリードする革新的ブレイクスルー!Risen EnergyのHJTモジュール、平均740Wpの量産を達成 – セル効率は過去最高の26.61% Related Stories NEPCON ASIA 2025: Innovating Smart Manufacturing Ecosystems and Bridging Global Opportunities 新着 英語 NEPCON ASIA 2025: Innovating Smart Manufacturing Ecosystems and Bridging Global Opportunities 2025/07/10/22:54:32 TP Receives Frost & Sullivan’s 2025 North American Company of the Year Recognition for Excellence in Secure Innovation 新着 英語 TP Receives Frost & Sullivan’s 2025 North American Company of the Year Recognition for Excellence in Secure Innovation 2025/07/10/22:54:32 LG Debuts Next-Generation Precision Medical AI 新着 英語 LG Debuts Next-Generation Precision Medical AI 2025/07/10/22:54:32