新着 日本 速報 U-ZERO、従業員の潜在的な課題をAIがヒアリングする「コンストラクティブフィードバック」を本提供開始 2025/08/05/12:53:25 株式会社U-ZEROのプレスリリース(2025年8月5日 11時00分)U-ZERO、従業員の潜在的な課題をAIがヒアリングする「コンストラクティブフィードバック」を本提供開始 Share via: Facebook X (Twitter) LinkedIn More Continue Reading Previous: 「体験格差をなくしたい」――ひとり親育ちの代表が 新法人設立、親子向けAIイベントを初開催Next: TOPPANグループ、AIを活用したコンタクトセンター業務の支援サービスを提供開始 Related Stories Lorikeet Raises $35 Million USD Series A to Deliver AI-Powered Universal Customer Concierges Able to Solve Real Challenges– Not Just Chatbots 新着 英語 Lorikeet Raises $35 Million USD Series A to Deliver AI-Powered Universal Customer Concierges Able to Solve Real Challenges– Not Just Chatbots 2025/08/06/22:54:21 Meet GR-3: Beyond Function, Designed to Care. Fourier to Unveil Its First Care-Centric Humanoid 新着 英語 Meet GR-3: Beyond Function, Designed to Care. Fourier to Unveil Its First Care-Centric Humanoid 2025/08/06/22:54:21 NWTN集团与迪拜费罗克斯投资集团承担”We the UAE 2031″国家愿景战略,打造中东首个”零碳智能出行生态”网络 新着 简体中文 NWTN集团与迪拜费罗克斯投资集团承担”We the UAE 2031″国家愿景战略,打造中东首个”零碳智能出行生态”网络 2025/08/06/22:54:17