新着 日本 速報 ネオジャパン、AIカスタマーサポートツール『NEOPORT』最新バージョン2.0をリリース 2025/09/03/11:53:29 株式会社ネオジャパンのプレスリリース(2025年9月3日 11時00分)ネオジャパン、AIカスタマーサポートツール『NEOPORT』最新バージョン2.0をリリース Share via: Facebook X (Twitter) LinkedIn More Continue Reading Previous: 社内データを“即戦力AI”化 ― スマートスタイル、 安全・高精度な生成AI活用を実現する 『AI Ready Platform on OCI導入支援サービス』を開始Next: 「Qast」音声×生成AIの新機能、日本初「AIナレッジインタビュー」&「ミーティング to ナレッジ」提供開始 Related Stories Navitas, Cyient Semiconductors enter into a strategic partnership to accelerate GaN adoption in India’s AI, Mobility, Industrial, and Energy Markets 新着 英語 Navitas, Cyient Semiconductors enter into a strategic partnership to accelerate GaN adoption in India’s AI, Mobility, Industrial, and Energy Markets 2025/12/08/23:54:11 DXC Appoints Russell Jukes as Chief Digital Information Officer to Strengthen Unified Digital Strategy 新着 英語 DXC Appoints Russell Jukes as Chief Digital Information Officer to Strengthen Unified Digital Strategy 2025/12/08/23:54:11 DXC任命Russell Jukes为首席数字信息官,强化统一数字战略 新着 简体中文 DXC任命Russell Jukes为首席数字信息官,强化统一数字战略 2025/12/08/23:54:07