新着 日本 速報 セブン銀行のコンタクトセンターが、AI活用で電話対応比率を半分に減少! 2025/01/15/12:53:17 カラクリ株式会社のプレスリリース(2025年1月15日 09時30分)セブン銀行のコンタクトセンターが、AI活用で電話対応比率を半分に減少! Share via: Facebook X (Twitter) LinkedIn More Continue Reading Previous: レアジョブ英会話、AI講師とチャット形式で学べる新サービス「AI英会話 β」をリリースNext: Vectra AI、日本を含む世界17か国を対象に、AIとサイバーセキュリティ分野の次世代人材を育成する奨学金プログラムを開始 Related Stories Advantech Accelerates AI Robotics and Machine Vision Deployment and Ecosystems with MIPI-C Standardization 新着 英語 Advantech Accelerates AI Robotics and Machine Vision Deployment and Ecosystems with MIPI-C Standardization 2025/12/19/23:54:01 Robo.ai Inc. Submits Application to Participate in the Pre-Restructuring Strategic Investor Selection of Shanghai JIDU Automobile Co., Ltd. 新着 英語 Robo.ai Inc. Submits Application to Participate in the Pre-Restructuring Strategic Investor Selection of Shanghai JIDU Automobile Co., Ltd. 2025/12/19/22:54:28 Cambridge Mobile Telematics Receives Frost & Sullivan’s 2025 Global Telematics Insurance and Connected Claims Market Leadership Recognition for Excellence in Mobility Ecosystem Innovation 新着 英語 Cambridge Mobile Telematics Receives Frost & Sullivan’s 2025 Global Telematics Insurance and Connected Claims Market Leadership Recognition for Excellence in Mobility Ecosystem Innovation 2025/12/19/22:54:28