新着 日本 速報 「人に寄り添うAI」を目指すシャープ社の先進的な取り組み事例、miibo公式サイトで詳細インタビューを公開 2025/01/15/13:53:34 株式会社miiboのプレスリリース(2025年1月15日 13時15分)「人に寄り添うAI」を目指すシャープ社の先進的な取り組み事例、miibo公式サイトで詳細インタビューを公開 Share via: Facebook X (Twitter) LinkedIn More Continue Reading Previous: セブン銀行のコンタクトセンターが、AI活用で電話対応比率を半分に減少!Next: 6DテクノロジーズのクラウドネイティブBSSとM1によるデジタルトランスフォーメーションの成功事例 Related Stories Agora and Banuba Bring AR-Powered Engagement to Live Video at IBC 2025 新着 英語 Agora and Banuba Bring AR-Powered Engagement to Live Video at IBC 2025 2025/09/10/22:54:00 Namibox and Partners Forge Cross-Border Collaboration as “AI Zhixuetong App” Launches a New Era of Smart Education in Hong Kong and Macau 新着 英語 Namibox and Partners Forge Cross-Border Collaboration as “AI Zhixuetong App” Launches a New Era of Smart Education in Hong Kong and Macau 2025/09/10/22:54:00 Imaging Endpoints Announces Patent Application for AI Review Charter System 新着 英語 Imaging Endpoints Announces Patent Application for AI Review Charter System 2025/09/10/22:54:00