新着 日本 速報 大阪ガスマーケティングとNTT Comが生成AIを活用した音声でのコンタクトセンター受付サービスを開始 2025/01/23/15:54:22 Daigasグループのプレスリリース(2025年1月23日 15時00分)大阪ガスマーケティングとNTT Comが生成AIを活用した音声でのコンタクトセンター受付サービスを開始 Share via: Facebook X (Twitter) LinkedIn More Continue Reading Previous: Automation Anywhere の AI エージェントが PwC India のインテリジェント支出管理スイート (ISMS) を強化Next: Automation Anywhere为ISMS提供支持 Related Stories Hesai’s JT Series 3D Lidar Revolutionizes the Future of Autonomous Farming 新着 英語 Hesai’s JT Series 3D Lidar Revolutionizes the Future of Autonomous Farming 2025/07/30/21:54:11 Cognizant Launches AI Training Data Services to Accelerate AI Model Development at Enterprise Scale 新着 英語 Cognizant Launches AI Training Data Services to Accelerate AI Model Development at Enterprise Scale 2025/07/30/21:54:11 AI visionaries converge in Shanghai to chart the future of innovation 新着 英語 AI visionaries converge in Shanghai to chart the future of innovation 2025/07/30/20:54:38