新着 日本 速報 医療機関にて「AIさくらさん」が導入!電話対応の自動化を推進 2025/02/07/14:53:39 株式会社ティファナ・ドットコムのプレスリリース(2025年2月7日 14時00分)医療機関にて「AIさくらさん」が導入!電話対応の自動化を推進 Share via: Facebook X (Twitter) LinkedIn More Continue Reading Previous: ヘルスケア領域に特化した生成AI活用のガイドラインを改訂「ヘルスケア事業者のための生成AI活用ガイド」第2.0版Next: Trip.com グループが発表する Related Stories “China’s Moment” in Global Livestock Tech! Shuying AI Feeding Solution Debuts in South Korea 新着 英語 “China’s Moment” in Global Livestock Tech! Shuying AI Feeding Solution Debuts in South Korea 2025/09/11/23:54:25 Artificial Analysis Ranks Clarifai’s gpt-oss-120b Model at Top for Performance and Cost-Efficiency 新着 英語 Artificial Analysis Ranks Clarifai’s gpt-oss-120b Model at Top for Performance and Cost-Efficiency 2025/09/11/23:54:25 Axera debuts at IAA Mobility 2025 with Global Launch of M57-Based ADAS Solution 新着 英語 Axera debuts at IAA Mobility 2025 with Global Launch of M57-Based ADAS Solution 2025/09/11/23:54:25