新着 日本 速報 東京ドーム、顧客サポートに生成AI連携「SELFBOT」導入。法人向けサービスの問い合わせ対応を効率化 2025/04/02/12:54:17 SELF株式会社のプレスリリース(2025年4月2日 11時10分)東京ドーム、顧客サポートに生成AI連携「SELFBOT」導入。法人向けサービスの問い合わせ対応を効率化 Share via: Facebook X (Twitter) LinkedIn More Continue Reading Previous: Ribbon Showcases AI-Enabled Optical Innovation at OFCNext: パーソルホールディングス、AIによる事業変革を推進する「グループAI・DX本部」を設立 Related Stories xTool Unveils F2 Ultra: The World’s First AI-Powered MOPA Dual Laser for Creative and Commercial Empowerment 新着 英語 xTool Unveils F2 Ultra: The World’s First AI-Powered MOPA Dual Laser for Creative and Commercial Empowerment 2025/07/10/10:54:40 BDx Data Centers Launches Southeast Asia’s First Hybrid Quantum AI Testbed in Singapore 新着 英語 BDx Data Centers Launches Southeast Asia’s First Hybrid Quantum AI Testbed in Singapore 2025/07/10/10:54:40 BDx Data Centers Luncurkan Uji Coba “Hybrid Quantum AI Testbed” Pertama di Asia yang Berlokasi di Singapura Indonesia 新着 BDx Data Centers Luncurkan Uji Coba “Hybrid Quantum AI Testbed” Pertama di Asia yang Berlokasi di Singapura 2025/07/10/10:54:03