新着 日本 速報 顧客対応AIはチャットが先行。一方、最も使われる「メール」のAI活用は2割台に留まる【インゲージ調査】 2025/08/25/17:53:29 株式会社インゲージのプレスリリース(2025年8月25日 16時30分)顧客対応AIはチャットが先行。一方、最も使われる「メール」のAI活用は2割台に留まる【インゲージ調査】 Share via: Facebook X (Twitter) LinkedIn More Continue Reading Previous: Hear, Charge, Protect — Baseus Brings the Inspire Series and Fresh Innovations to IFA 2025Next: CreatorWeek 2025がマカオで開幕、5日間のビジネス、コンテンツ、コミュニティの祭典を通じて東洋と西洋の文化を融合 Related Stories Advantech Announces Next-Gen Robotics Development Kit with NVIDIA Jetson Thor with Holoscan Built In 新着 英語 Advantech Announces Next-Gen Robotics Development Kit with NVIDIA Jetson Thor with Holoscan Built In 2025/08/26/00:54:15 BestColoringPages.AI Launches New AI Creative Features, Expanding Possibilities for Coloring and Digital Art Creation 新着 英語 BestColoringPages.AI Launches New AI Creative Features, Expanding Possibilities for Coloring and Digital Art Creation 2025/08/25/23:54:06 Hollyland、グローバルなクリエイターを中国に招き、異文化交流を軸にしたテクノロジーと創造性のツアーを実施 PRNewswire 新着 Hollyland、グローバルなクリエイターを中国に招き、異文化交流を軸にしたテクノロジーと創造性のツアーを実施 2025/08/25/23:53:30