新着 速報 「OPTiM Biz」が 「社内ITサポート用AIチャットエージェント」を搭載 追加費用なしで最大約18万社※1の全MDM契約端末に提供、 情報システム部門の最大業務である 社内IT問い合わせ対応をAIが自動化 2025/09/10/16:53:22 株式会社オプティム (東証プライム市場、コード:3694)のプレスリリース:「OPTiM Biz」が 「社内ITサポート用AIチャットエージェント」を搭載 追加費用なしで最大約18万社※1の全MDM契約端末に提供、 情報システム部門の最大業務である 社内IT問い合わせ対応をAIが自動化 Share via: Facebook X (Twitter) LinkedIn More Continue Reading Previous: PixVerse Raised $60M Series B to Accelerate Global AI Video AdoptionNext: Corviable、大胆なグローバル改革を開始~次世代ウェブサイト、ポータル、リアルタイムビジネス投資能力を披露 Related Stories WYBOT S3 Redefines the Pool Robot Industry with a New Benchmark, Now Launching in Australia 新着 英語 WYBOT S3 Redefines the Pool Robot Industry with a New Benchmark, Now Launching in Australia 2025/12/16/17:54:05 Hong Kong Opens Its Doors to the World’s Digital Visionaries as SIGGRAPH Asia 2025 Kicks Off 新着 英語 Hong Kong Opens Its Doors to the World’s Digital Visionaries as SIGGRAPH Asia 2025 Kicks Off 2025/12/16/17:54:05 PressLogic Announces Strategic Acquisition of Baby-Kingdom: Merging AI AdTech and Community Power to Redefine Hong Kong’s Digital Parenting Ecosystem 新着 英語 PressLogic Announces Strategic Acquisition of Baby-Kingdom: Merging AI AdTech and Community Power to Redefine Hong Kong’s Digital Parenting Ecosystem 2025/12/16/17:54:05