新着 日本 速報 大阪ガスマーケティングとNTT Comが生成AIを活用した音声でのコンタクトセンター受付サービスを開始 2025/01/23/15:54:22 Daigasグループのプレスリリース(2025年1月23日 15時00分)大阪ガスマーケティングとNTT Comが生成AIを活用した音声でのコンタクトセンター受付サービスを開始 Share via: Facebook X (Twitter) LinkedIn More Continue Reading Previous: Automation Anywhere の AI エージェントが PwC India のインテリジェント支出管理スイート (ISMS) を強化Next: Automation Anywhere为ISMS提供支持 Related Stories Advantech Accelerates AI Robotics and Machine Vision Deployment and Ecosystems with MIPI-C Standardization 新着 英語 Advantech Accelerates AI Robotics and Machine Vision Deployment and Ecosystems with MIPI-C Standardization 2025/12/19/23:54:01 Robo.ai Inc. Submits Application to Participate in the Pre-Restructuring Strategic Investor Selection of Shanghai JIDU Automobile Co., Ltd. 新着 英語 Robo.ai Inc. Submits Application to Participate in the Pre-Restructuring Strategic Investor Selection of Shanghai JIDU Automobile Co., Ltd. 2025/12/19/22:54:28 Cambridge Mobile Telematics Receives Frost & Sullivan’s 2025 Global Telematics Insurance and Connected Claims Market Leadership Recognition for Excellence in Mobility Ecosystem Innovation 新着 英語 Cambridge Mobile Telematics Receives Frost & Sullivan’s 2025 Global Telematics Insurance and Connected Claims Market Leadership Recognition for Excellence in Mobility Ecosystem Innovation 2025/12/19/22:54:28