新着 日本 速報 国内電通グループ4社、AIで顧客体験を進化させる次世代ソリューション「AIコンタクトセンター」を開発・提供開始 2025/07/03/13:53:31 株式会社電通デジタルのプレスリリース(2025年7月3日 11時02分)国内電通グループ4社、AIで顧客体験を進化させる次世代ソリューション「AIコンタクトセンター」を開発・提供開始 Share via: Facebook X (Twitter) LinkedIn More Continue Reading Previous: IBM Maximo重磅升级:引入全新生成式 AI 助手,优化投资规划和设备管理Next: 世界をリードする革新的ブレイクスルー!Risen EnergyのHJTモジュール、平均740Wpの量産を達成 – セル効率は過去最高の26.61% Related Stories WiMi Researches Technology to Generate Encryption Keys Using Quantum Generative Adversarial Networks, Creating a Highly Secure Encryption Key Generator 新着 英語 WiMi Researches Technology to Generate Encryption Keys Using Quantum Generative Adversarial Networks, Creating a Highly Secure Encryption Key Generator 2025/10/03/22:54:32 Moatable, Inc. Announces Final Results of its Fixed Price Tender Offer 新着 英語 Moatable, Inc. Announces Final Results of its Fixed Price Tender Offer 2025/10/03/21:54:22 Hesai Becomes the World’s First Lidar Company to Produce 1 Million Units in 2025 新着 英語 Hesai Becomes the World’s First Lidar Company to Produce 1 Million Units in 2025 2025/10/03/21:54:22